Prémiové pojištění zásilky
Kód: 18384



Detailní popis produktu
Prémiové pojištění zásilky
Využitím služby Prémiového pojištění zásilky získáváte jistotu rychlého a jednoduchého vyřízení reklamace při ztrátě nebo poškození balíku.
-
Veškerou komunikaci s dopravcem vyřídíme za Vás.
-
Opětovné odeslání zboží nebo vrácení peněz vyřešíme přednostně.
Abychom mohli reklamaci okamžitě začít řešit, je nutné, abyste nás kontaktovali do 24 hodin od vzniku problému na adrese reklamace@furnigo.cz a poskytli nám požadované informace či fotografie a také informaci, že máte zakoupený produkt Prémiové pojištění zásilky.
Co musí obsahovat fotodokumentace při poškození balíku:
-
záběr horní i spodní části obalu,
-
fotografie doručovacího štítku s údaji a číslem zásilky,
-
záběry vnitřního obsahu balení.
Pokud byla zásilka ztracena:
K oznámení přiložte také případnou zprávu nebo vyjádření od přepravní společnosti, které potvrzuje ztrátu či nedoručení zásilky.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.